7 Ekim 2013 Pazartesi

Benim Lavanta Kokulu Nedimelerim: Düğünden Detaylar 1


İstek üzerine elimdeki diğer fotoğraflardan uygun olanları da yayınlayalım dedim :)
Daha öncede bahsettiğimiz gibi düğün romantik bir Kır Düğünü konseptiydi. Tema da ise Lavanta kullanıldı. Sandalye,  Masa gibi gereçlerde kullandığımız lavantadan yapılan çelenkleri; nedimelerin el çiçekleri ve saç aksesuarları tamamlarken, diğer aksesuar seçimlerinde ve renklerde kullandığımız beyaz / bej tonlarıyla birleştirdiğimiz kır çiçekleri ve yaban güllerini de gelinimizin el çiçeğiyle tamamlamayı tercih ettim Böylece hem bir uyum sağlamış oldum hem de çok fazla aynı şeyleri tekrarlamaktan kaçındım. 
Aynı zamanda mekana getirilen buhar makinesine eklenen lavanta esansı ile arada verilen buharla etrafın miss gibi lavanta kokmasını sağlayarak gerçekten bahsetmiş olduğum, misss gibi lavanta kokan bir düğüne imza atmış olduk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder