7 Ekim 2013 Pazartesi

Benim Lavanta Kokulu Nedimelerim Düğünden Detaylar 2



Herşeyin kendi doğası içinde gerçekleştiği anlar vardır ya, hani rüzgar eser, saçınızdaki toka düşer, saçlarınız savrulur, tam o sırada gözünüzün önüne gelen saçlarınızı almaya çalışırken elinizdeki -her neyse- yere düşer.
Size yardımcı olan yakışıklıyla tanışırsınız ya da o çaresizliğinizde size yardım etmek yerine sizi gülerek belgeleyen arkadaşınıza o an kızgın bir bakış atarken daha sonra o fotoğrafa baktığınızda arkadaşınıza minnet duyacağınız bir kare çıkmıştır.

Konsepti oluştururken neyi ne kadar kullanacağımdan emindim. Ancak bazı şeyler ortamın doğasıyla kendini gösterdi. 
Ahşabın dayanıklılığını porselenin kırılganlığıyla dengeledim. Böylece içten içe doğadaki dişi ve erkeğin dengesini de gözler önüne sermek istedim. 
Sanırım başarılı oldum. :)

 Sandalye ve masa süslemelerinde kullandığım lavanta çelenglerinin hepsini tek örnek yapmayarak da çok doğru bir karar verdiğimi fotoğrafları incelerken bir kez daha anlıyorum. Hem bir ahenk hem de sıradanlıktan uzak bir seramoni var :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder