2 Ekim 2013 Çarşamba

Benim Lavanta Kokulu Nedimelerim

 Bir düğün çok şey demektir gerçekten üzerinde çalışanlar için, gelin için, damat için, aileler için, arkadaşlar için, ve nedimeler için...
Nedimeler... Onlar benim düğünümün baştacıydı. Eminim sizlerin düğününüzünde öyledir. Sizlerle düğün boyunca tüm "en"leri onlar yaşar. Sizinle en çok gülen, ağlayan, koşuşturan,oynayan onlardır. Ve düğün sonrası kritiğini yaparken sizinle aynı kelimeleri kullanırlar "düğüne dair hiçbirşey hatırlamıyorum sadece çok oynadım galibaaa..." :) 
Fotoğraflar için Canan - Suat çiftine çok teşekkür ediyorum. Aslında onların yakın dostu Seçil'e teşekkür ediyorum. :) Düğün hazırlıkları sırasında bıkmadan beni de çektiği için :) ama hayır burda yayınlamayı düşünmüyorum :) 


 

Düğün; Suat Bey'in Ailesinin çiftlik evinde gerçekleşti.
Bu nedenle temamız kır düğünüydü. 
Yazın ortasında o kadar güzel bir hava vardı ki akşam üstümüze kazaklarımızı alarak eğlencemize devam ettik :) 
Gelelim Tema Belirleme ayrıntılarına. 
Çiftlik o kadar güzel ve doğal bir havaya sahipti ki Suat Bey'e masa ve sandalyeleri beyaza boyayalım mı diye sorduğumda yüzündeki kocaman gülümsemeyle -"kurur mu sence" demesi. Bana bir kez daha doğru insanlarla olduğumu hissettirdi :)
Tak kat beyaz bir boya kullandık doğal ahşap olan sandalye ve masaların üstüne. Ufak altın yaldız eskitme dokunuşlarla mükemmel bir görüntü elde ettik. Hemen sandalyelere minderler almaya giriştik (aslında benim fikrim yaptırma yönündeydi ama zaman kısıtlı olunca, satın aldık) fena da olmadı rengarenk minderler kullandık. Burda amaç ana temayı bozmamak.
 Lavanta:  Herşey lavanta olsun istemiştik. Her yer miss gibi lavanta kokmalı, lavanta rengi olmalıydı. 
Nedimeler gerçekten inanılmazdı. "Aynı elbiseyi giyer misiniz" diye sorduğumda. "süpeerr" diye bir ağızdan bağırabilecek kadar çılgın ama beni alışverişte hiç üzmeyecek kadar olgun. :) Elbiseleri -şansımızda yaver giderek- çok kısa sürede bulduk. Ufak tefek tadilatlarla son hallerini aldılar. Ben yinede- gönlüm razı olmadığı için - minik değişiklikler yaptırdım elbiselerde. 6 Nedimemiz vardı. Benimle de 7 :) Evet nedime oldum :) -evli bir nedime:)- 

                 

Canan Hanım için hazırladığım gelin çiçeği. Aslında biz iki buket hazırladık. :) Bir diğeri de hem fotoğraflarda değişiklik olsun diye hem de nedimelere ayıp olmasın, onlardan birinin de çok değerli güzel bir buketi olsun diye. :)
Gelelim üstteki buketimize; bukette kullanılan lavantalar ve güller gerçek değil. Ancak gerçek gibi durmalarını sağlamak adına hem çiçeklerimi en iyilerinden seçerim hem de tabi benimde sırlarım var :)



Ve gelelim benim güzel çiftime :) Bu fotoğrafı neden seçtiğime gelince Suat Bey bana kızabilir ama Canan Hanım bu fotoğrafı çok seviyor :)
Ben de ikinizi çok sevdim. En kısa sürede görüşmek dileğiyle... Mutluluklar...



4 yorum:

  1. ellerine sağlık canım :) eminim her şey çok çok güzel olmuştur :) evli ama çok güzel bir nedime olmuşsundur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim benim kalbi güzel arkadaşım. Darısı sizin düğünlerinize inşallah :)

      Sil
  2. Merhabalar bloğuma gelmenizle keşfettim sizi Adana'da oturuyorsunuz sanırım bende tarsustayım tanışmak isterim bloğumdan face hesabıma ulaşabilirsiniz sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mersin de oturuyorum aslında iş yerim Adana da tanışalım tabiki :) memnuniyetle :) bloğunu çok beğendim :)

      Sil